tisdag 31 maj 2011

Back to work

Nu har jag handlat. Tror inte det saknas så mycket till tentan :) Har även köpt en bikini till T och bytt hennes benskydd, som snart skulle bli för små annars. Och lämnat tillbaka jeansen som va så tighta att hon inte ens fick foten genom byxbenet :P

På vägen hem höll jag på att bli galen. Folk som inte vågar köra in i en rondell förrän den är helt tom borde f*n inte ha körkort!! Är man så osäker att man inte kan köra i en rondell samtidigt som andra, så är man nog inte lämpad att köra alls. Om jag har bråttom eller inte spelar mindre roll, oftast har jag inte det, är bara så fruktansvärt irriterande ändå.

Mötte en tjej på väg ut från Maxi som sa "Hej Johanna!". Jag reagerade inte förstås. "Hej" försökte hon igen "visst heter du Johanna?" Heh, nä jag gör ju inte det. Men nog kände jag igen henne iaf. Är bara osäker på om jag kan placera henne. Tror jag vet, något otippat!
Träffade även L som jag surrade lite med. Hoppas nu att det blir cruising på lördag :)

Nu ska jag flika lagboken! Ett pillrigt och oerhört tidskrävande jobb, om man är så petig och noggrann som jag är.

Inga kommentarer: