söndag 29 maj 2011

Mors dag

Idag har vi farit runt och firat alla mödrar :P Tindra kom med mina presenter på sängen i morse och gav även mormor ett kort. Sen var vi till mormor och fikade efter frukosten. Passade på att låta T få se lite gamla kort med, då hon frågat om min gammelmormor :)
Efter lunch pluggade jag lite gamla tentor, hann göra en klar. Tur det, då det inte alls vart mycket plugg veckan som var, då jag istället jobbat.
Sen iväg och fika hos systrarnas farmor. Jag kände av kaffeglappet däremellan, är ju van att dricka oftare på jobbet :P

När vi kom hem körde jag fram bilen för att få in alla grejer... Sen iväg och parkera, men hittade inte garagenyckeln då så fick gå ut en sväng till för att kolla efter den. T tog förvånansvärt lätt på det... Och när jag kom in igen fick jag veta varför. Hon bad om att få busa lite i sängen. Och när jag kom in i sovrummet hittade jag denna på min säng:




En korg hon vikt i papper. Och sen även lagt i 3 godisar i.
"Grattis på mors dag" står det på handtaget.





2 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Va söt korg :)

Unknown sa...

svar: nej sömnen har inget med mitt dåliga imunförsvar att göra säger läkarna dock är jag trött pga sjukdommen