onsdag 22 juni 2011

Det brinner!

Inte hos oss dock, tack och lov! Men i grannhuset... Tur nog så hade vi inget vädringsfönster eller något öppet, så märker iaf inte av någon rök här inne. Men lite orolig är man ju ändå. Ska ringa och kolla lite med min styvfar senare.

Har iaf vart på gymmet och kört dubbla pass ikväll. Skönt! Inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig. Tog det lite lugnt just därför, för att inte köra slut på mig, så hade lite lättare vikter. Men det gick bara fint, så ska nog köra på normalt nästa gång det blir samma sak :P

När jag sen hämtade T hos morfar ville hon inte hem, utan ville stanna där :) Kul att höra, händer inte så ofta så. "Jag kommer att sakna er" sa hon sen då vi for, sötungen. De hade byggt en liten slangbella där också. Inte den bästa, så de får göra en ny en annan gång :P

Inga kommentarer: