lördag 4 juni 2011

Lördagsflit

Har ägnat hela förmiddagen åt att städa, så nu kan jag gott slappa resten av dagen! Har bara en maskin tvätt som ska hängas, nu när det slutat regna kan jag hänga ute :)
Ikväll är det cruising! Lär bli kul. Och vi lär synas! Hehe, var ut till garaget igår kväll och kikade och polerade lite. Bilen var väldigt lila! Fin färg imho :)

Nu är det för övrigt sommarlov! Tenta igår, ska inte uttala mig för mycket om hur det gick, för det brukar alltid bli fel :S Men men, nu är det sommarlov iaf! Blir det en omtenta så är det först till hösten. Juni månad ser ut att vara väldigt ledig. Jobbar imorgon på Max och sen i slutet av därnästa vecka har jag utbildning inför sommarjobbet. (Ja, jag har ju bara jobbat i en månad redan, något nytt kan man säkert lära sig!) Blir jobb på boendet i slutet av månaden med, men dessförinnan är jag mest bara ledig! :) Känns rätt skönt ändå, tror inte det blir några problem med pengar heller då jag jobbade mycket i maj.

Inga kommentarer: