torsdag 2 juni 2011

Tentaplugg

Nu är det natt minsann. Dagen har bestått mestadels av tentaplugg och av att slutföra kompletteringen jag fått. Gjorde klart den under kvällen och skickade in, så det är gjort. Skönt! Känner mig inte helt nöjd med svaren, det är lite svammel inblandat i konkreta fakta. Men gjorde så gott jag kunde :P

Sen var jag iväg en sväng och lämnade timrapport på jobbet, bytte Tindras bikini som jag köpte igår och köpte lite finsk lakrits på beställning av Alice. Såg ju när jag var in första gången på Lakkapää att det fanns allt möjligt sånt där. Tror någon vart lite avis :P (Fast jag gillar inte den där tjärlakritsen alls jag.)

Ikväll har jag även slängt ihop kalljästa hälsomuffins, så de står i kylen nu och väntar på att gräddas imorgon. Är fortfarande osäkert hur mycket jag rymmer i min frys, men i värsta fall får jag ta och frysa in en del hos mamma. Ska dit imorgon afton någon gång, eftersom Alice är där, så ska hämta upp T och åka ner. Sen blir det ju närmare till tentan med, en klar fördel :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Är det speciellt med finsk laktris? Aldrig smakat :)