tisdag 7 juni 2011

Ledighet

Fick just meddelande av läraren att jag fick godkänt på kompletteringen :) Så nu återstår bara att se hur det gick med tentan då... Blir hur som helst ledigt från skolan nu ett par månader, för omtentan är inte förrän i slutet av augusti :) Skönt, skönt! Men hoppas såklart man sliper den!

Lite synd att vi inte har sol här på morgonen/förmiddagen. Jag som bara skulle slappa i solen idag. Känner inte riktigt för att lägga mig på framsidan :P Får ta igen det om någon timme då altanen får sol. Men innan dess tänkte jag ta itu med min rivstart till att börja träna igen. Har ju inte haft tid på ett tag. Jobb och tentaplugg, om vartannat. Men nu så! Blir ett core-pass snart, får se om jag orkar köra lite maskiner innan eller efter det.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Härligt med sommarlov! :) Jag ska börja jobba om bara någon vecka nu!... Gah, känns lite läskigt! :p haha

Tack för din kommentar! :) Jag har inte skrivit klart, kommer snart att publicera lite av hur jag minns och har antecknat om de saker som skrivits om mig. Nu har jag fått nog av att läsa all skit! :(

Vänder och vrider på HUR jag vill skriva och HUR ärlig och ingående jag ska vara... Det blir så fel på något sätt, jag känner ett behov av att ge min bild av allt som skrivs om mig, försvara, stå upp för mig eller jag vet inte... På ett sätt vill jag väl "ge igen" och skriva lika fult om alla hennes misstag, allt som hon gjort mm... Men vad vinner jag på det?.. Blä!

Hoppas ni får en underbar sommar!!

kram

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Va härligt :D