onsdag 29 juni 2011

Pite osv

Skulle egentligen träna kettlebells om en timme. Men man blir ju så slö i denna värme, runt 34-35 här på baksidan säger min termometer. Iofs nu sent på eftermiddagen, tidigare var det "bara" runt 32 :P Jag avbokade alltså. Orkar inte :P Tänkte kanske ta en promenad ikväll när tempen sjunkit lite istället.

T är kvar uppe i Piteå sen igår. For dit direkt på morgonen och var med min mamma och familjen på Pite havsbad :) Blåste så mycket, så ute hade inte vart någon höjdare att bada. Sen fick T förstås vara kvar där, mysigt att vara där i husvagn :) Eftersom jag jobbar natt imorgon så får hon stanna tills på fredag, precis som hon hade önskat. Idag hade de badat i havet, när jag fick höra att även min fjompiga lilla unge hade badat länge förstod jag att det måste ha varit riktigt varmt:)

Inga kommentarer: