söndag 19 juni 2011

Söndag

Har hunnit med rätt mycket idag. En sväng ut till Boviken där jag blev bjuden på fika av S päron. Sen drog vi ner på stan en vända. Hittade lite rea-fynd på Kicks som fick följa mig hem, nagellack, ögonskuggor och bodyscrub. Halva priset, så det vart inte mycket alls :) (...De övriga i sällskapet köpte mest leksaker, även där den mesta tiden spenderades, i legobutiken. Inte riktigt min grej kanske :P Sånt överlåter jag till T.)

Efter vi ätit lite lätt lunch ute, vid 16-tiden, åkte jag hem för att fixa klart här ute. Har fått upp allt på altanen igen och även hämtat ut möblerna dit :) Sen var jag en snabb sväng på Coop och köpte en liten korg/kruka till mina "tvättstenar", de som får hålla tvättställningen på plats så den inte blåser omkull. Börjar se riktigt fint ut här ute nu :)

Blir det dåligt väder i veckan ska jag försöka fixa mer här inne. Röja upp mer ordentligt, sortera upp urvuxna kläder och sådär. Tindra har ju fotbollsskola, så då får jag lite egen tid att passa på att göra lite sånt på.

Kunde för övrigt inte hålla mig från tentasvaret. Jag klarade den! :D Skönt att kunna ha sommarlov och vara ledig på riktigt! Jag ska iofs jobba också, men det är inte samma sak. Nu har jag dessutom nästan 2 veckors ledighet framför mig, såvitt jag vet än så länge :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Åh kul med fynd :D . Det blir man alltid glad av ^^,