tisdag 6 april 2010

Tisdag

Jaha... Nu lyckades jag radera allt jag skrivit.
Seg dag.
Pluggade på förmiddagen, satt på Skeribi och läste ut en lång, seg bok och halva nästa :) Så det känns som jag börjar komma ikapp lite iaf :) Blir att läsa mer imorgon på bussen till och från jobbet.
Lunch, sen film.. Men jag somnade efter halva ungefär. Tror inte jag missade något iaf, den va mest seg. The messenger såg vi. Förstår inte rösterna på imdb. Galet.
Sen kaffe och ännu en tupplur innan träning. Bara det att jag var där en halvtimme tidigt :P Missade lite där. Så körde cykel 10 min, 10 långa, sega min. Kände mig helt slut bara av det lilla. Men körde på ordentligt ändå när det var dags för core.

Innan 9 var jag hungrig, men enbart sugen på pizza. Tur första stället jag kollade hade öppet :)
Nu blir det sängen och kanske se nån serie...

Inga kommentarer: