torsdag 1 april 2010

Påsk

Idag har jag och T bakat morotskaka, eller typ något ditåt, med det som fanns hemma hos min mor. Dvs utan kardemumma och med vanligt socker istället för råsocker. Vart bra ändå :) (Och typiskt mig, tycker T:s pappa nu, men det var faktiskt mamma som bad oss!)

Imorgon är det slut på ledigheten, ska jobba dag. Likaså på söndag. Men på söndag måste jag ta bilen ner. Jobbar i Umeå och det gick visst inte alls många bussar på söndagar. T ska få vara med morfar båda dagarna. Det är bra, blir ju oftast inte så långa stunder annars. Tänkte skicka med henne påskbilderna som hon ännu inte har färglagt så hon hinner innan påsken är slut :) Och så ska hon få bjuda på kakan.

Festen i tisdags var riktigt kul iaf. Dagsaktiviteten var Fortet :) Riktigt kul! (Roligaste kommentaren: "Marielle, kom in här mellan mina ben!") :P Vi vann tyvärr inte, men inte långt efter iaf.

Inga kommentarer: