tisdag 13 april 2010

Tindra

Idag är första dagen för T på dagis, efter ett långt påsklov. Hon var ledig i 2? eller 3 veckor.. ca. Så jag hoppas det inte blir alltför konstigt för henne idag! "Jag ska inte leka med någon!" deklarerade hon innan vi gick dit. Men jag tror inte hon håller det :) Hon är den som brukar leka med i stort sett alla. Och även den som brukar styra upp lekarna!

Hon var nog lite nöjd att få ha tunnjacka och tunnmössa på sig när vi gick idag :) Tyvärr med vinterskor till det, för hennes fötter växer ju så grymt mycket. Fjolårsskorna är ju bara att glömma att hon ska kunna trycka ner fötterna i :P

Nu är jag för övrigt klar med all den dryga läsningen. Finns såklart mer att läsa, men nu är det värsta över iaf. (Diskriminering och sånt, till nästa seminarium.) Nu har jag ännu som sagt 3 böcker kvar att läsa. Så det är väl bara att sätta igång.

Inga kommentarer: