måndag 12 april 2010

Tungt

Jag är helt slut. Inte trött dock, så det är inget som mer sömn kan fixa. Bara slut, i hela kroppen och huvudet. Vet inte vad jag ska göra åt det heller. Skulle nog behöva vara ledig ett tag, ledig på riktigt. Inte som nu under påsklovet då jag var tvungen att plugga. Men nu har jag iaf en ledig helg i maj att se fram emot. (De andra tre ska jag jobba, lär vara full rulle då! Först DreamHack här i stan, mittemot jobbet... Sen två helger med massa grejs i Umeå.)

Borde egentligen greja på här hemma med. Men jag orkar helt enkelt inte. Ska snart slänga igång en tvätt, men där går gränsen. Jag gör bara det absolut nödvändigaste nu. Måste dock försöka leta igen vårkläder och undan med lite vinterkläder... (Ännu mera tvätt...) Misstänker att T lär behöva nytt också. Ska till mamma i helgen, så det kanske finns något där hon kan använda! :) Smidigt att ha en lillasyster som bara är storleken över dottern!

Igår när jag gick hem från garaget såg jag en klöv (heter det så? flera klövar men en?) vid sidan, bakom huset. Ett ben med en klöv (?) på. Usch! Tror den var borta nu iaf.

Nu väntas T komma hem när som helst. Blir tyvärr bara att göra henne i ordning för sängen direkt. Och imorgon ska hon på dagis så jag kan plugga... Åh, vad jag inte är peppad för det! En massa läsning inför nästa seminarium. Sen ska vi hem och äta snabbt innan vi ska iväg till pappa och skifta däck på bilen :)

Inga kommentarer: