torsdag 22 april 2010

Shoppat

Nu passade jag på att beställa lite från HM när det var 10% rabatt. Med betoning på lite faktiskt, förvånande nog. Mycket av det som T ville ha var slut. Så jag fick improvisera och välja lite annat med. En del av det jag ville ha såg inte alls lika snyggt ut på internet som i katalogen, så det hoppade jag över.

Imorgon ska det jobbas för första gången på Max här i stan. Spännande! Lite nervöst, men tänkte åka i tid så jag hinner snoka runt lite innan :)

Har något konstigt i kroppen. Idag var 4:e dagen med "feber" -inte feber riktigt, men bra mycket högre temp än vanligt. Trött har jag vart också. Men fick sova ut ordentligt iaf natten till idag. Ska göra detsamma imorgon med var tanken. Tror tom jag skippar träningen imorgon bitti, så jag inte avbryter sömnen.

Inga kommentarer: