fredag 30 april 2010

Torsdag kväll

Kunde inte somna på bussen imorse, trots bara ett fåtal timmars sömn under natten. Helt galet. Så efter en stund gav jag upp och läste några rättsfall istället. Sen fick jag höra att vi bara behövde läsa ett av rättsfallen, det hade jag missat.. :P Men men, då kanske jag lär mig mer istället. Eller något.

Hade ingen laddarkabel till ps3kontrollen. Men så fick jag en snilleblixt och tänkte, varför inte kolla om någon av alla kablar jag har passar? Och jodå! Kabeln till min gamla kamera passade :) T lär vara gode sugen att spela Sing it imorgon. Måste bara städas också, hennes rum går knappt gå in i och sängen är överfull med gosedjur. Jag berättade för henne att det är absolut max 3-4 där i fortsättningen :) Sen har hon ju spritt ut sig över hela resten av lägenheten med, toan är väl enda stället utan leksaker....

Inga kommentarer: