onsdag 14 april 2010

Grattis J!

Idag fyller J år. Så vi var och hälsade på en sväng i nya lägenheten. Tog med en glasstårta, eftersom hon inte är någon tårtmänniska precis. Och så fick hon några gratis tandkrämstuber från Sensodyne :P Fick en hel massa genom Buzzador denna gång. Vet dock inte riktigt hur jag ska kunna prova hur den funkar då jag inte har några ilningar längre :)
Den riktiga presenten får hon på lördag, då hon har inflyttningsfest. Det blir en flaska tequila från mig och syrran :) (Hon har fortfarande inget internet, så jag kan lugnt skriva ut allt här.)
Dessutom fick hon ju diskat och cigg rullade :) Hon har problem med handen igen, så det är kanske lite onödigt att belasta den även då hon inte har ont hela tiden.

Sen så hade gruppen upptäckt att vi måste göra nästa seminarium på fredag, då det är en skriftlig del att lämna in. Och till det bör man ha läst Immaterialrättsboken... Så imorgon blir det att ta sig iväg till Skeribi och låna den. Och läsa den med då. Har inte kommit fram till om det är en bra eller dålig grej med den pressen :P Får väl se imorgon, men jag tänker iaf positivt!

Senare blir det currysås med räkor och ris eller nudlar till middag innan T har dans. Efter det packa klart det sista och fara till min mor. Så slipper vi upp och iväg så himla tidigt på fredag, som det skulle blivit annars. Såhär får ju jag dessutom sova en hel timme längre på fredag morgon innan bussen går :D

Inga kommentarer: