måndag 26 april 2010

Måndag

Det blev en sen kväll igår. Jag och J for till J och såg film. All about Steve blev det, den va bra. Men lite udda, absolut inte förutsägbar!

Idag blev det en lång skoldag. Föreläsning, följt av allmän genomgång av PM och efter det arbete i gruppen. Vi skulle starta ett kommanditbolag och en ideell förening. Det tog sin lilla tid, så jag var tvungen lämna dem lite tidigare för att inte komma hem alldeles för sent. Går lite dåligt med bussar insåg jag då jag inte skulle vara hemma förrän efter 20 någon gång om jag stannat längre än 16 på skolan.

Hann fara och träna en sväng innan T kom hem. Körde på som sist på coren med en 10kg vikt på bröstet. Och nu, för första gången, kändes det faktiskt lite mer. Hade lite "träningsvärk" sen gårdagen som kändes när man tog i :)

Inga kommentarer: