måndag 9 januari 2012

Födelsedagskalasx2

Idag fyllde en av systrarna 11, så det har firats. Firade först igår med hennes släktingar som åker vidare söderut idag. Sen idag kom övrig släkt och grannar. Mamma fick visa ett par Playstation move spel och jag passade på att zumba litegrann med lilla lillasyster på ena höften. Oj, va hon skrattade när det blev lite tyngre hopp/steg.. :) ..Där hon hängde och slängde på höften.
Fick pengar av mormor och morfar till present också, fanns inte just nu så vi får vänta. Blir en onepiece från Stadium, när de väl kommer in om ett par veckor. Syrran gissade rätt också, så får väl se va hon säger när hon får presenten.

Nu har det fikats i två dagar... Dags att sätta igång med träningen igen. Känner mig mindre sjuk, oftast. Mindre hosta. Men galet trött jämt. Kanske kan bli piggare av träning? Eller, så intalar jag mig det, bara för att få mig iväg! Core inbokat imorgon, ska väl kombinera med lite konditionsmaskiner på gymmet :)

Men nu är det bäst jag sätter lite fart här hemma. Tindra har skola imorgon. Och mamman är inte pigg på att stiga upp kl. 7 imorgon bitti! Får se om jag kan fortsätta vara uppe och plugga när hon åker eller om jag måste isäng nån timme till...

Inga kommentarer: