lördag 14 januari 2012

Umeå

Årets första jobbdag avklarad. Och mer förkyld än innan är jag. Kände mig verkligen superrisig på jobbet, något bättre nu. Fick en underlig, metallisk "smak" i näsan/munnen nästan direkt jag kom på jobbet. Otroligt obehagligt.

Efter jobbet drog jag en snabb sväng på stan, var ju bara MVG och Åhléns öppet så det gick rätt fort. Köpte lite presenter åt S som fyllde år i tisdags samt en sminkväska att ha i handväskan, en tvålpump (den gamla gick pumpen sönder på för ett bra tag sen) och en t-shirt jag inte bara kunde motstå. Halva priset på Carlings och den va bara så läcker!

Sen blev det Maxi med S... i en och en halv timme..! Efter en timme var jag gode less. Men svårt då ingen av oss hittar, plus att S ska kolla, fundera och jämföra allt i några minuter.. :P Jag fyndade iaf lite glutenfritt som inte finns hemma i stan. En vitlöksbaguette som jag slukade till kvällsfika och ett paket grissini. Fanns massa annat roligt i frysdisken med, funderade lite på ciabatta, men de såg så underliga ut så jag vågade inte pröva dem nu iaf.