söndag 1 januari 2012

Lista

Lånad av MansonDust :)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hade just börjat prata med Tindras pappa. Som jag senare under året blev tillsammans med och flyttade 8 mil till.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Inte den blekaste. Nyåret firades stillsamt med en god vän och lite vin.
(10 min senare...) Eller nej. Det var 2 år sedan. För 1 år sen var det fest. Och jag var lite för trött.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
OLW:s Cream Cheese
Cashewnötter & Pistagenötter
Gelégodis
Saltlakritsstjärnor
Marabou Polka

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Love the way you lie - Eminem feat. Rihanna
Gubben i lådan - Daniel Adams Ray (tack vare T som lärt mig :P)
Higher - Creed
Best thing I never had - Beyoncé
Estoy aquí - Shakira

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Renovera lägenheten (och förmodligen flytta :P)
Resa till Brasilien
Någon form av välgörenhet
Byta bil!
Spara till T

6) FEM DÅLIGA VANOR
Biter på naglarna/nagelbanden
Skjuter upp allt när det blir för mycket att göra.
Fastnar i bloggar, fb eller i något samtal, då jag egentligen borde göra annat.
Sätter mig alltid vid datorn och "tjurar" tills T somnat, innan jag börjar göra det jag ska göra.
Måste "alltid" sova en film/serie.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med familj/vänner
Skriva/läsa.
Åka snowboard
Spela Wordfeud
Träna/Promenera

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Vadderad bh
Byxor med midja ovanför höfterna
Tubsockar
Syntetisk t-shirt
Mammabyxor (med låg midja funkar vanliga fint!)

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorerna
Iphonen
Stora tv:n
Playstationet
Brädan


Inga kommentarer: