måndag 16 januari 2012

Plugga, plugga, plugga...

Har pluggat på en hel del idag. Larmet stod på 9:40, men en kär vän fick upp mig redan vid 8:15, vilket faktiskt var otroligt tacksamt! Mer tid att plugga. Skatterätten flyter på allt bättre, så har även skrivit ut alla gamla tentor och lösningsförslag. Bara ett problem: jag hittar inte makarna. En tenta (4 frågor på varje i regel) har 2 lösningsförslag. De övriga har jag inte hittat någon maka alls till. Så det finns 3-4 tentor utan lösningsförslag och ett flertal lösningsförslag utan tentor. Galet. Ska se om jag kan lyckas para ihop några sen ikväll ändå.

Nu har T kommit hem, fikar och kikar lite tv. Så min pluggplats är liksom upptagen, bra ursäkt! Innan hon kom ringde jag och fixade lite fritidstid, kan ju va bra på torsdag t.ex. då jag har tenta! Förvarnade om att jag inte alls är säker på hämtningstiden, beror ju på hur det flyter på.. Eller om det inte flyter alls, så går det ju fort! Jag har verkligen inga hopp eller förväntningar alls inför tentan nu. Plugga vidare ikväll och imorgon och hoppas att det dyker upp en strimma hopp åtminstone.

Inga kommentarer: