måndag 16 januari 2012

Tentaångest del 2

Jobb-helg, inte mycket pluggat. Alls.. Tror det blev en timme igår. Idag var det bara att duscha efter jobbet sen födelsedagsfika hos S :) Begav mig hemåt strax efter 20, var så trött! Så det blev ett pitstop hos mormor och morfar med efter halva vägen. Mormor försökte bjuda på fika, men där var det tvärstopp vill jag lova, en kopp kaffe räckte gott och väl efter allt fika tidigare under kvällen! Morfar bjöd bilen på lite olja också, den äter ju olja.. :/ Vilket skit att man aldrig kan få ha en bil som inte gör det... Måste köpa mer också, för morfar hade bara en "liten skvätt".

Nu blir det att sova ordentligt och ladda upp för en intensiv plugg-vecka... Eller ja, de 3 dagar som är kvar innan tentan... :O Har knappt gjort ett skit ju, känner paniken smyga över mig och det är inte bra! Panikångest leder till total låsning och resulterar i att jag gör absolut ingenting, då det känns som att det är för mycket att göra. Hinner man inte allt så kan man ju tänka att det lilla man hinner är bättre än inget, men nej, så funkar inte jag. Så blir att skutta isäng nu så man är pigg och pluggsam imorgon! Ska även försöka bryta mina regler och plugga efter T lagt sig, åtminstone imorgon och tisdag... Tänk för att det ska jag! Fastän man har ledigt då!

Inga kommentarer: