tisdag 17 januari 2012

Tisdag

Ja den här dagen började ju bra. 7:00 ringde larmet, som vanligt när T har skola. Jag stängde av det och försökte få liv i henne. Nästa gång jag kollade på klockan var den 7:41 ! Taxin ska enligt schemat komma 7:35 för att ta henne till skolan. Nu hade vi ju tur att den var lite sen. 5 min efter vi hade vaknat var Tindra påklädd och klar och hade fått i sig en halv banan till frukost. Då hörde jag taxin svänga in framför huset.

In i duschen med mig och göra mig själv klar. Sen träffade jag mamma på sjukhuset, blev bjuden på fika innan hon skulle tillbaka hem igen. Så nu är jag mätt och laddad med socker och koffein för att plugga på lite gamla tentor!

3 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Usch! Det där är min mardröm att försova mig :-o.

Pernilla sa...

Tur att ni hann i alla fall! Här försov vi oss också. Vaknade kvart i 7 och B börjar 7. Tur att det är nära ;)

Sv: Bra jobbat! Nu är det inte mycket kvar för dig. För du ville inte gå ned riktigt 5 eller? Ledsen att svar dröjt också förresten! Fullt upp det senaste. Men ska bli bättre i nästa vecka.

Unknown sa...

svar: 1½ år men är bara en timmanställning