lördag 7 januari 2012

Lördag

Går väl sådär med utmaningen. Åkte ju såklart på en jätteförkylning, så har inte blivit någon träning på en vecka. Men försöker göra det lilla jag kan ändå, skotta snö (upp till 5 ggr/dag!!), någon kort promenad och sådär.

Just nu gör vi tvättstugan. Har samlat länge, så då orkar jag inte tvätta hemma.. Då tar det ju aldrig slut när det tar 1-2 dagar för varje maskin att torka med denhär årstiden. Så 4:e maskinen igång nu, blir att köra 5 & 6 på en stund. Sen ett kvällsbad och sova i rena, varma och sköna sängkläder... Mys! Jag har väl 3-4 uppsättningar sängkläder nu iaf, men under vintern kör jag mest med satinsängkläderna. Varmast så! :) Så det blir helt enkelt tvättstuga på morgonen, så de hinner torka för att sen bädda rent till kvällen.

Känner mig galet trött nu. Första dagen som jag inte sovit/snoozat till 12. Igår skulle jag bara dra mig lite då klockan var 9:30. Jovisst, 11:30 vaknade jag nästa gång. Hehe

Inga kommentarer: