fredag 4 april 2008

Fredagsmys

-med grönsaker och juice. Faktiskt.
Fast det var ju godare än det låter. Grönsaker i stavar, med dipp till. Och Brämhults Jordgubb/Lime juice :D Långt bättre än chips och cola.
och på tal om saker man stoppar i mun.. så låter grannen som han(hon??) ska hosta upp en katt. Eller spy upp? Och det är ändå trevligare att höra än deras "prat". Underbart. Hosta mer, eller spy eller vad det nu är. Gärna dygnet runt, alltid.

Oh det var såå värt att slippa jobba ikväll. Eller kanske inte... Började shoppa lite efter jobbet, slutade ju redan 14. Men jag står helt och fullt fast vid att jag, som jag sa till T, bara köpte nyttiga saker. Träningsgrejer, lite mer motivation till att börja om med joggingen i vår. Inlines till Tindra. En ny orkidé, min gamla är ju nästintill död, riktigt sorgligt då den är precis lika gammal som Tindra. Så lite ny orkidé-kompost fick det bli med, mossa kvar på inköpslistan. Handdukar, fler i samma serie, samma färg och med matchande badrumsmatta! Lovely :D
...och lite annat.
Å andra sidan skulle någon med all säkerhet kunna plocka bort något ur mina kassar nu, utan att jag skulle märka att något var borta.

Nya mattor till Tindragumman blev det också. 9:- styck på Clas Ohlsson, då måste man ju bara. Och speciellt som hunden spytt ner en matta hon tidigare hade.

Inga kommentarer: