söndag 6 april 2008

Ingenting alls

Jag vill inte skriva. Men gör det ändå, i förebyggande. Och hoppas slippa gnäll från Berta.
Jobb hela helgen, det känns. I hela kroppen. Och inte är det slut nu heller.
Skola imorn, jobb tisdag. Ofan, ledig Onsdag tror jag. Jippie! Skola torsdag, jobb fredag och LEDIG HELG! :D Så jag längtar!

Det är helt sjukt hur tv kan utnyttja och skämma ut folk. Jag fattar det inte. Såg en liten snabbis, en minut kanske, av Talang. Stackars unge alltså! Så hemskt. Jag ska väl inte hänga ut stackarn här, men jag fattar inte hur de kan visa sånt i tv. Jag hade ju skämts ihjäl om jag hade kännt ungen, tyvärr. Och hur kan ingen annan, någon förälder, kompis, lärare eller något ha gjort något? Hemskt!

För att lätta på stämningen lite här på slutet kan jag tillägga, som jag även messade B om, att Linda Bengtzings frisyr i Körslaget var verkligt underhållande. Som en krullig ryssfitta ungefär. Eller en vanlig... buske :P Har dom ingen stylist där eller?

Nu mot sängen och Smallville, har en hel säsong att se ikapp... Fast inte ikväll dårå :)

Inga kommentarer: