torsdag 3 april 2008

"Jag vill resa midsommarstången.."

sa Berta med ett flickigt fniss. Så det fick bli min rubrik. Med motivationen: men det är ju snart sommar nu.
Jaha, vars då? Det ändrade sig igår, det vädret. Ingen vår här mer inte.
När andra blir lediga jobbar jag massor. Fast bara halv dag imorn, slutar 14. Chefen ringde på förmiddagen idag och frågade om jag ville byta min kväll mot dag imorn.. OM jag vill? :) Onödig fråga, hehe. Förlora 1,5 timme på det, ungefär, men det kan jag gott leva med. Jag får ju se mitt älskade Så ska det låta :) Hela, hela. Annars får man torka bord och se de minuterna..
Oh, så skönt. Ledig fredag och lördag kväll :D Inte för att jag ska festa, utan för jag ska ligga i soffan och glo! Som den tant jag är. Eller hur det nu var :) Kanske blir nån sväng ut efteråt, beroende på trötthet och ev sysslolöshet.

Musik på måndag. Mig längtar!

Inga kommentarer: