fredag 18 april 2008

Kommentar!

Wiiie, tack Becka! :)

Har funderat nån gång om det skulle bli fler kommentarer om jag skriver mer själv. Men det funkar visst inte så heller.
Dock ska jag nog passa mig för att skriva nu för jag är visst trött i både fingrar och huvud. Skriver fel stup i ett.

Nu är Tindra borta hos pappan. Sovmorgon! :D Imorn alltså, eller idag. Ja. Skönt ska det bli iaf. Längtar redan ;P Desto mer jobb, inte ledig förrän på måndag. Och så måste jag plugga med. Skriva ihop planering osv till 15 pedagogiska aktiviteter. Och säkert är det något mer också. Jag vet ju inte ens vad jag ska göra.. eller hur gamla barnen är eller.. ja.. Men man kanske inte behöver göra så mycket innan heller. Äh, får spåna lite mer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*skratt*

Ja härligt med sovmorgon :-) Har själv fått det 3 dagar i rad nu, vet inte vad som flugit i Tindra, hon sover till halv 11, TJOHO!!

malle sa...

oh, härlig unge! Jag har fått liiite lite, när min Tindra sov ända till 7:45 :P