fredag 22 oktober 2010

Bullmamma? :P

Oj, vad jag har varit duktig idag! (Inatt heter det kanske..) Men jag lär ju få sota för det imorgon, blir inte mycket sömn ju..
Har grahamsbullarna på jäsning nu en liten stund till. Sen har jag kalljästa hälsomuffins på jäsning i kylen tills imorgon bitti. Har bjudit över J på frukost efter jobbet.. med en liten förhoppning om att få skjuts till bussen efteråt ;) Muffinsarna är sjukt goda, har ätit de som mamma gjort tidigare.. men hoppas på att mina blir ännu godare med tranbär och gojibär i :) Och grahamsbullar har jag inte ätit sen jag var liten, men minns att det var riktigt gott! Blir bra att fylla frysen med lite sånt.

Har även spånat lite på min Halloween-utstyrsel. Fick idén från tomma intet efter jag sett en film hos J... Kanske det gemensamma musikal-temat som bidrog. Har iaf hittat kläder, smycken osv som passar. Saknar bara skor och hår... :P

1 kommentar:

Madde sa...

ÅH kul att baka :D