måndag 4 oktober 2010

Fett-allergi?

Lagom irriterande... Fick först ringa en fröken hem igår för att kolla om jag kunde lämna T på fritids nu imorse. På så sätt fick jag i nr till det andra fritidset (där de är på morgonen), för Skellefteå kommun vill inte lämna ut några nr alls, varken på internet eller i katalogen. Det gick ju bra iaf och fröken jag ringde är då så snäll och trevlig :)
....Sen kom jag till klassrummet där vi skulle börja 9:00 och möts av en lapp som meddelar att vi börjar 10:50! Allt krångel med fritids helt i onödan! T hade kunnat åka med taxin i vanlig ordning till skolan.

Ska försöka ta tillvara på tiden iaf och plugga lite. Blir bara så irriterad när sånt här händer att jag inte kan fokusera. Men det drabbar ju bara mig själv, så ska bita ihop och formulera en redovisning på sakägare!

Har även fått en läkartid nu för undersökning av illamåendet :) Sköterskan beklagade att de inte hade någon tid förrän den 25:e, men det är ju inte akut precis -om jag inte blir så dålig igen.. Men det händer ju nån gång då och då "bara". Så tills dess ska jag undvika fett, som är den enda gemensamma nämnare jag kan komma på. (Kom ju på att jag faktiskt mått dåligt efter båda gångerna jag och S ätit middag på Eastern Palace, asiatisk buffé... friterat.. fett...)

1 kommentar:

Madde sa...

Hoppas du får svar på vad det är :).