måndag 18 oktober 2010

Tjollerunge :)

För första gången på länge nu fick jag den där något härliga känslan, av att ligga före! Jag var den enda i gruppen som hade gjort alla familjerättsövningar (bodelningar) till idag. Brukar oftast känna att jag ligger efter, även om jag kanske inte gör det. Så det var kul att få det omvända :)

Hade en underbart trevlig middagsstund med någon kråkungesaga och Lotta på bråkmakargatan. T bara satt och pratade och pratade... Drog många långa dialoger ur båda sagorna. Och hon säger dem helt rätt också.. Förstår mig inte på det riktigt! Men underhållande är det, i allra högsta grad :) Hon fick lämna ett litet "smakprov" till morfar också när vi satt hos honom och fikade. Då förklarade hon också att det är ju för att Lotta är hennes bästa! Så hon har nu önskat sig både film och skiva med Lotta.

2 kommentarer:

Madde sa...

Barn är riktiga kopieringsmaskiner, dom kan verkligen kopiera av allt :-o

malle sa...

ja, riktigt imponerande! :)