onsdag 20 oktober 2010

Helt otroligt!

Klockan är bara 22:30 och jag är trött! :D Vilken lycka! Larmet står, i vanlig ordning på 6:00 imorgon bitti. Tur att jag har en sån snäll far som skjutsar mig till bussen så jag inte behöver gå upp ännu tidigare och dessutom frysa arslet av mig så kallt som det blivit nu! (6+ hela dagen och nu -3,5)

Känner mig lycklig av andra skäl med. Finns väl inget som går upp emot lyckan av att veta att man gjort något bra för någon annan? En halvtimme efter jag kommit hem, ställt in bilen i garaget osv, åkte jag på jobbet för att köpa mat åt J som inte hann själv :) Hoppas han slipper gå hungrig nu!
Och innan det en trevlig kväll tillsammans med pizza för mig framför "Storsmäll" :)

Nu ska jag bara röja undan sängen som är full i pluggrejs.. och packa väskan för imorgon. 3-timmars familjerättsseminarium :)

1 kommentar:

Madde sa...

Pizza är ju så gott :D .

Är sjukt kallt här med :S