onsdag 13 oktober 2010

Tröttast!

Hädanefter ska jag satsa på att lägga mig kl. 21 på skolkvällar. Det verkar vara enda lösningen på mitt stora problem att aldrig lära mig lägga mig i tid. Nu ligger jag. Och klockan är drygt 22. Så det är ju ett stort framsteg :) Hoppas på en piggare dag imorgon!
Idag var jag dödstrött.. Somnade om i 2h efter T åkt med skolskjutsen, gymmade lite, for hem och pluggade... Sen när T kom hem ville hon till farmor och farfar, passade ju mig bra också då jag skulle fortsätta plugga. Väl där höll jag inte på att få fara hem.. Blev lite tjafsigt i bilen och slutade med att T vart världens mammigaste unge. Ville bara kramas :) Fick fara till slut ändå och T fick baka en del med farmor, sen kom hon hem med världens sötaste kakburk som de pysslat ihop, Emilia heter hon. Får ta en bild och slänga upp imorgon!

Med pluggandet gick det sådär... Kaffet tycktes inte göra någon nytta mot tröttheten.

1 kommentar:

Madde sa...

Låter som ni haft det mysigt :D