måndag 18 oktober 2010

Jag ska bara...

Tänjer ut dagarna allt som bara går känner jag... Men jag är ju heller inte trött på kvällen, så det är som svårt att somna då.. Nu ska jag bara hoppa lite hopprep, i brist på tid på gymmet.. Blir så mycket tjafs med T då, som helst vill att jag inte tränar alls när hon är här. Så idag skippade jag tjafset och hoppar hopprep istället!
Sen ska jag hänga tvätt.. Något som håller på göra mig galen nu.. Dels tvättar jag ju hela tiden känns det som, mycket oftare än vanligt.. Och så blir det aldrig bra! Svart och mörkblå tvätt får tvättmedelsfläckar... Och vit tvätt(lakan) får gråaktiga prickar, förmodligen damm, fastklistrat med fett.. Riktigt irriterande är det iaf. Bara att tvätta om...

Pluggandet ikväll gav jag dock upp. Det går inte. Inte värt den tid det skulle ta att läsa något tills jag förstår nu. Får läsa desto mer imorgon istället!

1 kommentar:

Madde sa...

Vad använder du för tvättmedel? Själv använder jag vårda flytande, är ett företag som levererar tvättmedlen fram till dörren SKIT bra verkligen. Får aldrig några fläckar och dom tar bort ALLT! Rekommenderar dom verkligen!

Sen pulver brukar lämna vita spår tycker jag, flytande däremot följer liksom med vattnet ut så tvätten ser och känns renare.