onsdag 20 oktober 2010

Sömnbrist m.m.

Jag har lidit av ett stort problem senaste veckan/dagarna.. minns inte exakt hur länge. Jag blir inte trött när jag borde. Vilket resulterar i att jag är uppe till åtminstone 24:00, ibland senare.. Och sedan lägger mig och ser en serie, läser eller löser korsord för att bli trött. Det skulle väl iofs inte vara hela världen att somna kring 1-2 på natten, om det inte vore så att jag måste upp kring 6 på morgonen! Konstigt nog har jag inte varit speciellt trött under dagarna, på skolan och så heller.

...Klockan är nu 20:54 och jag hittade den här ytterst halvfärdiga bloggen :P Blir så rätt ofta, men oftast kortare stunder, snarare minuter än timmar..

Nu har jag iaf vädrat ut det där och ska ta upp saken med läkaren på onsdag, då vi har inbokad telefontid! Visste inte ens att de gjorde sånt :P Men smidigt för mig tex som inte vet när jag är i stan och när jag är på uni riktigt. Telefon funkar ju även om jag är på uni :)

Måndag är en stor dag också. Då ska jag träffa allmänläkare(gissar jag), på VC(eller, jag menar HC, för här heter det tydligen HälsoCentral istället) för att få reda ut mina magproblem. Hoppas bara att han/hon har något bra svar och kan lösa det! :)

1 kommentar:

Madde sa...

Hoppas du får svar på vad det är för fel med magen :/