tisdag 5 oktober 2010

Paket

Det kom ett paket med posten idag. Där i låg Bedragen av Katerina Janouch i pocketformat. Jag hatar pocket, men köper det ibland ändå eftersom det är billigare och jag älskar böcker. Nu köpte jag den här mest för att den bara kostade 19:- eftersom jag köpte så mycket annat från cdon.
Resten av grejerna har jag också fått, men de ligger på macken än. Ska åka och hämta det senare innan jag far på gymmet :) Lite lustigt att de delar upp en beställning i 2 paket, boken hade ju faktiskt kunnat åka med det andra. Resten är iaf det som jag skrev om här innan, Guitar Hero, HSM-boxen och Tingeling 3. Tur på så vis att Tindra inte är hemma, så jag kan packa upp och slå in hennes julklappar direkt.

Jag och syrran gjorde en beställning med från Lekmer då de hade 20% på hela sortimentet. En gemensam julklapp till ena systern och så köpte jag lite till Tindra. Enligt spårningen så borde det paketet dyka upp redan imorgon :)

Och nu först... insåg jag att vi haft så mycket att göra med gruppen att jag helt glömt bort mitt ord! Ska plugga i någon timme nu innan träning. Känner mig helt lost i det gruppen ska göra, men det är väl bara att leta på...

1 kommentar:

Madde sa...

Jag hatar också pocket, skit trist att ha i bokhyllan.