fredag 8 april 2011

Fredagkväll

Har ändå fått rätt mycket gjort idag. Pluggat lite, gymmat, sen skiftat däck och snabbtvättat bilen. Kändes ovärt att göra det ordentligt den här tiden på året :P Så jag sprutade på¨avfettning och sköljde av bara. Ser ändå skapligt ren ut.
Beställde pizza via internet också, men hämtade och betalade där. Efter vi ätit började vi kika på filmen jag visade i ett tidigare inlägg. Jag gillade den, såklart, men den var lite "seg". Hände inte mycket alls förrän just vid slutet. Men ser fram emot nästa film, som lär vara mer fartig! Den kommer dock inte förrän 2012 :S

Sen jag kom hem har jag surrat med S och rensat undan lite här i sovrummet. Även vikt 4 maskiner tvätt.. Så det är bortgjort.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Japp jag har börjat praktiken.. :) Ja barnen går på samma dagis, olika avdelning. Ett jätte bra dagis och det är skönt att ha dem där tillsammans! Även om storasyster till hösten byter till 6års..

Johanna sa...

Japp jag har börjat praktiken.. :) Ja barnen går på samma dagis, olika avdelning. Ett jätte bra dagis och det är skönt att ha dem där tillsammans! Även om storasyster till hösten byter till 6års..