fredag 15 april 2011

Osäkerhet och sorg

Ska jag måsta vänta till på måndag med att få veta hur jag har det med jobb? Det kändes väldigt drygt... Har kollat lite då och då hela dagen. Har några pass i Umeå under maj, första två veckorna. Men bytte bort ett av dem, 2:a maj, eftersom vi är på väg hem från Mo då :) Har inte kollat än hur det går med bussar, men gissar att det tar sin lilla tid att ta sig hem också! Men det är det värt :)

Får väl se om något mer dyker upp imorgon. Hoppas, hoppas. Tycker inte om ovissheten. Har lagt in några föräldradagar också i april/maj, som ger iaf någon hundralapp extra nästa månad. Sen får vi se vad som händer med allt annat...

Här skulle jag kunna skriva något riktigt jobbigt... Men det känns nästan överflödigt. Men främst hittar jag inga ord. Antar att tomheten på så sätt är kvar. Kanske även större. Förmodligen. Jag vet mina brister, vet Du?

Inga kommentarer: