tisdag 19 april 2011

Middag

Har lagat lite mat nu efter att ha handlat och hämtat vatten hos pappa. Fick med mig en dunk :)
Bara att vänta och se om jag ska bli dålig av kaffet jag drack innan det uppdagades..
Hittade ett recept som såg gott ut i Fitness som jag fick hem idag: pasta med avokadosås. Med vitlök och parmesan. Gott var det väl, men inte så speciellt, hade nog blivit bättre med skinka eller bacon i också.

Av någon underlig anledning är jag alltid trött tidigt på kvällarna nu. Förstår inte varför. Har inte sovit mindre än vanligt, inte lite alls faktiskt. Inte ansträngt mig mer än vanligt och ätit ungefär som vanligt. Weird.

2 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Tror det är för man ställer om sig den här tröttheten alltså. Först går man runt i vinter och vips blir det ljust, tror kroppen har svårigheter att ta till sig detta ;)

Unknown sa...

svar: jo typ