torsdag 28 april 2011

Mini-semester!

Nu är vi i stort sett klara... Lite kvar att plocka ihop och sen ska allt ner i min tenta-resväska imorgon bitti :) (Fick väskan av pappa i höstas då jag behöver en sån varje tenta och har lånat hans ett antal gånger.) Hoppas bara vi får ner allt, insåg när jag la Tindras kudde bredvid väskan att den tar rätt stor plats...
07:25 ska pappa komma hit och plocka upp oss.
07:50 går bussen mot Umeå.
10:20 går bussen mot Mo i Rana.
18:10 är vi framme.
Så vi har en lång bussresa framför oss. Och en halvtimmes väntan i samband med bussbytet. Men det ska nog gå bra! T har packat pysselböcker, "välj en" var mina instruktioner, hon valde 4 :P Sen har hon sitt DS också, fulladdat och klart nu. Kom på att det kanske vore en idé att slänga lite musik hon gillar på min mp3-spelare och ta med den, tror hennes är hos pappan...
För egen underhållning har jag "Rättegång III" av Ekelöf, datorn (i ett par timmar iaf) och en pocketbok jag fick låna av syrran förra gången vi sågs.

Inga kommentarer: