lördag 14 februari 2009

5-åringen färdigfirad

Helt slut efter jobbet nu. Melodifestivalen drog ju en del folk hela dagen tills det drog igång ungefär. Sen dog det av, tack och lov :P Jag stressade upp mig nog mycket över all disk och städning rusningarna lämnat efter sig. Skönt då att få lite tid att bara stöka undan!
...Och sen fick jag lite beröm för goda burgare :)

Tidigare under dagen hade vi Tindras 5-årskalas med släkten. Började med mamma & J och S som var här och åt tacos till lunch med oss. Sen en massa fika på det. Och först nu slår det mig att jag glömde plocka fram mockarutorna jag bakat, enkom till kalasen :P Dessutom en av T's favoriter.
Hon fick iaf möblerna till Villa Villerkulla av min mormor och morfar, så nu fattas bara poliserna tror jag, så är det helt komplett! Och en massa kläder av allihop :) En skål lördagsgodis (med geléhjärtan idag förstås) och Hello Kitty nagellack av mamma, J o S. Och lite pengar.

Inga kommentarer: