tisdag 17 februari 2009

Uppdatering

Jag kände mig lite utpekad när Fade beklagade sig över dåliga uppdateringar. Ja, nu vet jag ju inte om hon kollat på min blogg just då iofs, men här har det vart väldigt snålt om uppdateringar sista tiden. Även de dagar jag har bloggat har jag varit snål med det. Korta och få inlägg. Men, nu bloggar jag lite iaf.


Igår fick jag en sån snilleblixt som sa att jag ska ut och gå, minst en timme varje dag! Ja, det insåg jag ju själv hur orimligt det lät. Från ingenting till en timme... och dessutom i detta snuskigt kalla vinterväder! Skulle ju hinna frysa ihjäl flera gånger om på den tiden. Jag började med måtta, tänkte jag och gick en 20 minuters promenad idag. Var nära på att frysa benen och rumpan av mig ändå! Får väl se om jag lyckas övertala mig själv att gå mer (ikväll eller) imorgon.

Har fått i mig lunch nu. I form av min supergoda dagen-efter-wrap. Tonfisk-gisch och sallad :)
I brist på fantasi, eller snarare brist på mat i frysen, blir det samma sak till middag.

2 kommentarer:

Fejdan sa...

Duktig. :P Jo, du är i blogglistan, så när du uppdaterar skjuter du automatiskt upp i toppen, och jag blir nöjd och glad. ;P

malle sa...

Ah, så bra då :) ..ja när jag väl uppdaterar dvs.