torsdag 26 februari 2009

Godnatt

Det blir en tidig kväll ikväll. Den tidigaste på hela veckan tror jag bestämt. Jag sitter här i pyjamas för att påminna Berta om att hon faktiskt skulle sova för en och en halv timme sedan för att orka med vår kväll imorgon. Berta svarar med att Wow'a på.
(Fast egentligen gör jag väl det mest för att jag tänkt lägga mig själv, och inte alls så mycket av ovanstående anledning. Det är ändå för sent. Berta kommer somna ifrån oss, förmodligen innan den sista vännen hinner anlända. Det är kört :P)

Jag har gett upp Högskoleprovguiden för ett tag sedan, hjärnan har redan lagt av. Så det är inte lönt. Det är riktigt illa när man chansar på ord som man faktiskt kan. Om man bara läste ordentligt. Jag tolkar det som ett tecken på att det är dags att sova.

Så nu ska jag ta och lägga mig tillrätta precis här. I den förvånansvärt sköna soffan :)

Inga kommentarer: