måndag 9 februari 2009

Sent inlägg

Tänkte skriva igår, men tröttheten segrade. Nu minns jag säkert inte allt jag hade i huvudet heller.
Skriver parallellt med att jag lyssnar på en videoföreläsning nu. Mycket repetition där, så jag lyssnar med ett halvt öra ungefär.

Trevligt med kalas igår iaf. Synd bara att man inte har sådan simultankapacitet man skulle behövt. Går liksom inte vara på 3 ställen och göra 4 olika saker samtidigt - servera barn, hjälpa barn, hålla uppsikt över barn (läs försöka ha kontroll på sin egen vilda unge ;)) och vara social med föräldrarna. Rätt vad det var så var det inte alls så fullt här hemma längre :P

Sitter nu och ska göra klart inför seminarium om Köprätt. Fastighetsrätt är fixat :) Med lite hjälp av syrrans pappa :)
Känns som jag verkligen kört fast igen. Men här kan jag nog inte få någon hjälp, så det är bara till att traggla på... En del föreläsning till och sedan studera lagboken.

Inga kommentarer: