måndag 23 februari 2009

Förbannat

Vad ska jag säga? Vissa människor går verkligen bara inte. Jag tål inte.
Kanske beror det på min korta stubin att jag blir fräsig och får huvudvärk,
men ärlig talat: vissa människor går bara inte. Så enkelt är det.
Synd är det. Om de stackarna alltså.
Mig är det bara synd om en stund. Tills jag stänger av.

Idag har jag vart väldigt effektiv. Diskuterat inför seminarium med C. Promenad med J.
Sedan pluggat hela eftermiddagen, hunnit med lite av varje inför högskoleprovet och även en del om EU. Får försöka läsa ut den boken imorgon innan den måste lämnas igen.
Och nu jobbar jag igen... Ibland förstår jag inte hur jag orkar med allt. Men jag gör visst det ändå. Uppenbarligen :)

...Och efter idag är jag ledig i nästan 2 veckor... Vi säger så, för det låter så jävla skönt :) (1,5 vecka ligger dock närmare sanningen.)

Inga kommentarer: