söndag 22 februari 2009

Reunion :)

Jag känner mig glad idag. Lite nostalgiskt "sprallig" :P Och ser fram emot fredagen som ska spenderas med gamla vänner. Ja, så gamla att det var hela nio år sedan vi sist umgicks allihop tillsammans, på en och samma gång. (Usch, vad gammal jag känner mig!) Så det ska bli kul.

Sen har det vart en rätt lugn dag på jobbet. Så jag är så lagomt ostressad och harmonisk. Tycker om att jobba när man verkligen har kontroll på allt och allt flyter på precis som man tänkt. (Eller ja, förutom då att man hinner en massa mer än vad man väntat sig, men det är ju bara positivt det med.)

Så ja. En bra kväll helt enkelt.

Bra dag också. J hjälpte mig att fixa klart juridiken, sen bjöds det på lunch. Viltskavsgryta :) Gott!
Och så en väldigt förkortad promenad innan jobbet.

Inga kommentarer: