onsdag 25 februari 2009

Ikea

Min månatliga vaknatt är över. Räkningarna betalda.
Jag kan med gott samvete vraka lite på bokrean :)
Och framförallt köpa allt jag vill på Ikea på måndag! Eller ja, kanske inte allt jag vill förresten, men allt jag planerat. Räknade snabbt ut att det kommer gå på ca 1200:- Inte så farligt med tanke på att där ingår endel möbler som kommer göra markant skillnad i rummen :)
(Allt jag vill ha skulle väl gå på en 10 000:- eller något, med lite mer, större möbler.)

På listan står iaf en lackhylla att ha ovanför sängen, istället för nattygsbord som inte ryms i mitt lilla sovrum. Lampa att fästa i den och lite grejer till sängen, har bestämt mig för att ha ett dubbeltäcke och då tillkommer ju sängkläder. Sen ska jag byta ut sidobordet brevid soffan till ett som matchar in bättre med möblerna och som inte kräver en dammig duk. (Nuvarande är någon antik historia.)

Ah, det blir fint. Ser fram emot Ikea-tripp på måndag! Inte minst för sällskapet ;)

Inga kommentarer: