onsdag 25 februari 2009

Våran dag

Jag och T, helt lediga alltså. Vi tänkte gå till Knuten. Så det gjorde vi, T visade vägen. Min duktiga lilla unge! Nu är det inte långt dit, men efter att inte ha vart där överhuvudtaget på ett och ett halvt år så kan hon vägen utantill ändå. Det är inte illa det för en femåring! :D

När vi börjat gå inser jag att jag glömt kolla vilka dagar som är planerat stängda där. Men tyckte det var smidigast att gå dit ändå och se, när vi ändå börjat gå. Klart att det var stängt. Just idag, på vår lediga dag. Och än en gång vart jag lite imponerad av min lilla dotter, hon tog det så bra och traskade hem igen. Men inte skulle hon med på affären, hon skulle leka först!

Vi fick oss iväg iaf, handlade lite till lunchen och varsin bok, samt en Barbie till T. Sen in i stan och satte in hennes pengar, som jag nu inser att jag inte fört över ännu. Men ska kolla lite hur jag ska göra med dem, vart det är bäst att placera, för nu har hon förlorat 1/4 av sina pengar i fonderna jag har.


Hur jag än gör så blir det relativt kortfattat här. Jag har väl inte så mycket att säga helt enkelt.
Imorgon bär det av till Umeå, sen till mamma på lördag. Och tack vare snälla J och hans mobila bredband så kan jag fortsätta plugga till högskoleprovet ändå!! Känner mig liite mindre deppig. Faktiskt. Men jag tror dock det mesta kommer ur förkylningen. Ska peppa upp mig lite med Grey's Anatomy nu innan sömn :)

Inga kommentarer: