onsdag 18 februari 2009

Nu är det Vinter

-26 sa J imorse. -16 nu, men det räcker gott det. Hade jag fått välja hade jag bara stannat inne under täcket hela dagen, hela veckan, ja hela den kalla vintern. Dagen började iaf bra, med frukost på sängen... (som jag förvisso fick ordna själv ;P)

Sen har jag pluggat lite till. Och det är verkligen inte kul att läsa om EU, men rätt intressant trots allt. Ska nog försöka läsa lite mer på jobbet.
Fick mina nya böcker igår också! Något kul :) En ny, fin, och faktiskt helt nytryckt lagbok bland annat. Och bäst av allt, den är inte lika tjock som den gamla jag hade lånat. Rymmer väl kanske inte lika mkt lagar då, men ingen bok rymmer ju alla, så det känns som det kvittar!
Ser fram emot att läsa i mina egna, nya böcker. Det är så mycket roligare, mer avslappnat, ingen stress om att "måste hinna läsa innan den 20:e då den ska lämnas igen". Nice! Och sen är det ju faktiskt så att nya böcker luktar riktigt gott!

Nu ska jag ta min förhoppningsvis ännu varma bil och bege mig till pappsen. Ska krafsa bort lite ugglor! Ja, gamla skatteugglor på min bil då, det sitter kanske 10-15 st på varann där nu :/ Inte så smart. Och jag har inget bra krafs-redskap själv, därför får det bli så.

Inga kommentarer: