torsdag 30 december 2010

Cliniderm

Fick mitt paket från Buzzador idag, innehållande produkter från Cliniderm. Anti-age produkter kanske jag skulle säga också. Känner inte att min hy åldras nämnvärt direkt, men varför inte? :P
Cleansing milk, dagcreme och serum man ska använda under dag- och nattcreme. Samt några presentaskar med 6 små flaskor. Det var föreslaget att man ska tävla ut dessa paket på bloggen. Men jag känner dels att så många läsare har jag inte att det skulle gå ens. Sen ska jag väl ändå inte behöva betala för att buzza?! Men vi får väl se, eventuellt om någon är sugen så kanske...

Har inte provat dem än, så jag kan inte säga så mycket. De ska iaf vara särskilt anpassade till nordiskt klimat och utvecklade efter forskning kring det. Så det låter ju bra iaf :) Sen var de även parfymerat, vilket jag uppskattar! Man känner sig genast mycket renare efter man tvättat sig med något som luktar gott.

1 kommentar:

Madde sa...

KUL :D

Älskar verkligen buzzador :)