söndag 19 december 2010

Dag 19 - Det här får mig att må bättre

Glögg, pepparkakor och kanelkakor med T. 4:e adventsmys med tända ljus framför ett antal avsnitt av julkalendern :) (Jag ser den inte då hon är hos pappan, så då får vi se ikapp en del, som hon redan sett dock.)

Vänner som ställer upp och bara finns där när man som mest behöver det :)

Att vara välplanerad och känna att jag kommer hinna med allt utan att behöva känna någon stress.

Och när jag är riktigt nere finns det framförallt en som alltid kan prata mig på bättre tankar!

...Resten ovan var mera allmänt, "det här får mig att må bra", bättre är ett dåligt ordval för det tycker jag. Bättre när man mår dåligt? Eller ännu bättre än bra? Eller vad då?

1 kommentar:

Madde sa...

Visst är julkalendern bra i år :-D . jag gillar den i massor :)